fredag 20. mai 2011

Det namnet eg kviskrar

Trygve Bjerkrheim var en glimrende sang- og diktskriver. Han skrev ett sted mellom 15.000 og 16.000 sanger og dikt i sitt nesten 97 årige lange liv.
Her er en av de fineste sangene, etter min mening, av Trygve Bjerkrheim. Melodien er skrevet av en annen god sangskriver, nemlig Leonhard G. Gudmundsen.


Det namnet eg kviskrar når morgonen renn
Og tek det på tunga igjen og igjen,
Er Jesus, er Jesus, er Jesus — Jesus.

Det namnet som tonar når morgonen gryr
Og lever i hugen mens timane flyr,
Er Jesus, er Jesus, er Jesus — Jesus.

Det namnet eg nemner når natti er nær,
Er namnet på han som mitt hjarta hev kjær,
Er Jesus, er Jesus, er Jesus — Jesus.

Det namnet skal vera mitt siste på jord,
Det fyrste eg kviskrar i himmelens kor,
Er Jesus, er Jesus, er Jesus — Jesus.







Her er det mulig å finne melodien til sangen:
http://nethymnal.org/htm/n/a/namwhisp.htm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar